Friday, March 21, 2008

Sfidand Numerele

1, 3, 10, 16, 27, 37, 119
Pledoaria mea incepe cu ceva cat se poate de logic 1+1 nu este egal intotdeauna cu un simplu 2.
Tot asa, o intoarcere de 360 de grade nu inseamna ca te-ai intors inapoi la punctul de plecare. In ultima vreme atat eu cat si oamenii din jurul meu ne-am intors de nenumarate ori cu 360 de grade si in cel mai "surprinzator" mod lucrurile au devenit cat se poate de diferite... for better or for worse. As vrea sa pot spune ca toate socotelile astea (scaderi, adunari, extrageri de radacini dureroase) m-au facut, sau ne-au facut cu ceva mai inteligenti, mai abili si intr-un final (scopul suprem) oameni mai buni. Asta ramane de vazut. Dar niciodata nu am fost buna la matematica si cred ca acesta problema mi-a depasit abilitatiile inca de la formularea ipotezei, asa ca rezultatul (corect sau incorect, oricum ar fi el) este foarte relativ. Poate as avea nevoie de ceva ajutor, daca nu un calculator, macar o socotitoare, dar din pacate aceste exercitii nu se pot rezolva pur matematic si pentru prima data in viata regret asta.

We're just two lost souls swimming in a fishbowl
Year after year
Running over the same old grounds
What have we found?
Same old fears
Wish you were here.

Pink Floyd - Wish You Were Here