Saturday, March 8, 2008

VREAU

Atata sunt. Asta este esenta. Vreau si regret. Nu sunt atat de tare precum imi doresc sa cred in fiecare zi si tu meriti asta. Ar trebui sa fiu la picioarele tale sa te las sa ma calci over and over again. Dar doare si nu sunt suficient de tare. Doare atat de tare si singura mea aparare e revolta care mereu face mai mult rau decat bine mai ales in relatia noastra. Urasc the ups and downs, urasc haosul si loviturile mai mult decat orice urasc sa implic alti oameni in rahatul asta. Asta ma face sa inghet mereu. Si stiu ca asta nu e o scuza pentru tine, pentru ca in primul rand eu provoc si ma lupt cu asta de fiecare data, dar inghet... Am toata vointa de a-ti inghiti voma, oricata ar fi ea, dar imi vine inapoi - I can't fucking help it, and the only promise I can make is that I'll try harder. Forever.