Sunday, February 10, 2008

Si Asa Am Devenit Croitoreasa

Privesc cum se schimba lumea in jurul meu, de la minut la minut, de multe ori fara influenta mea directa, sau chiar contrar acesteia, de parca legile fizicii s-au schimat in mod unic pentru mine. Putine lucruri mai au sens, logica fiind indepartata cu brutalitate. (Asta fiind ironia cea mai mare, nevoia mea de logica marcandu-mi intreaga viata.)
Lucrurile ma depasesc cu viteze duble fata de ceea ce ar trebui sa fie legal, si sunt din ce in ce mai multe concepte, idei, obiceiuri si ganduri care sunt peste puterea mea de intelegere. Si cand am o pauza mica iar vijelia din jurul meu imi perimite sa trag pe dreapta, dau un telefon, de fiecare data la aceeasi persoana. Mereu asculta, e mereu acolo si care ma ajuta cu orice poate chiar daca cererile mele sunt complet aiuriste si ora la care sun se apropie prea des de nesimtire. Cand o sun, nu o fac ca sa ma plang, nu, pur si simplu o sun pentru ca lucrurile imi par prea incredibile si am nevoie de un fel de martor doar ca sa ma asigur ca nu mi-am pierdut complet uzul ratiunii (si pentru ca mirarea e mereu mai distractiva daca o imparti cu cineva).
In ceea ce priveste postul anterior: it's not a small world, it's really a huge one, and I'm nobody's girl - at least for now - and that is just fine by me! I need a while to patch myself up again, but no worries, I'm quite an expert - you can hardly tell. The bad part is that I may be to young for this... and I've fell apart for so many times... Si de fiecare data am luat ata si acul si mi-am cusut ranile, ca sa nu iasa prea mult dinauntrul meu, sa nu-mi pierd esenta. Dar in cat timp oare voi fi goala? Voi pierde putin cate putin precum un ursulet de plus, inca un pic din umplutura, la fiecare ruptura (+ ce mai iese printre cusaturi) . In cat timp voi putea fi aruncata la gunoi? O biata piele dar nimic mai mult. Si care dintre cei ce ma cunosc vor plange si oare cati vor simtii inauntru macar un graunte de vina? Time, time is quiet, it never acutually tells anything, it shows! It demonstrates the resut panifully, and it eventually will for me to, and for all of you out there.