Friday, February 1, 2008

Unde te gasesc?

"Ma simt (si ma comport) ca o adolescenta, si partea ciudata e ca daca mi s-ar fi spus asta acum cateva zile as fi luat-o ca pe o insulta (de fapt asa am si facut), dar acum e bine, e o euforie ciudata ce nu am simtit-o de ceva vreme si o oarecare teama pe nu care credeam ca o s-o mai simt...
Si confuzia creata de imaginea lui asteptandu-ma in intuneric cu o tigara, si de faptul ca nu stiu ce se astepta de la mine si de raceala care intr-un mod absurd ma impiedica sa simt orice alt miros decat cel al pielii sale.
Sunt de nota 10 si in continuare nu reusesc sa pricep de ce."
28.01.2008


A trecut timp, poate prea putin, confuzia nu sa diminuat si probabil ranesc oamenii implicati mai direct sau mai indirect in varza din capul meu. Si m-am refugiat acasa ca un copil las, si asternuturile nu mai miros a nimeni altcineva decat a mine si a detergent proaspat si in viata mea nu mi-a mai fost dor de locul asta pana acum.
Unul vorbeste prea mult si altul prea putin si eu sunt calma, unul e poate prea comun si altul poate prea inaccesibil si eu sunt pasiva, unul este nervos si celalalt ermetic, iar eu sunt singura.
Si totusi unde te gasesc?